Tråkigt

2009-04-04 / 21:17:22 / Allmänt
Sitter verkligen och har jätte tråkigt, Elin håller mej sällskap via SMS :D Tur att man har henne <3 Kommit fram till att man skall inte skaffa killar!! Blir bara trubbel , föräldrar och syskon vill inte samma sak, men man sak väl knappt gifta sig när man år 17, man har ju hela livet på sig med killar! För övrigt måste jag säga att jag har hållit min pakt som jag har med Jonna och Martin JÄVLIGT bra, ni borde vara stolta över mej, hoppas att dem andra är lika duktiga som jag. Jonna är de tror jag iaf, men man vet ju aldrig med henne! :D HAHAH^^ Ne funderar på om jag ska gå och sova lite med Lucas :D visst han sover redan men, jag börjar bli trött :S hoppas att jag inte väcker honom bara, då ahr jag att göra om man säger så :P HAHA^^ // LouiseAndersson =)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0