Kalla fötter?

2009-04-05 / 19:38:32 / Allmänt
Hmm, livet är inte lätt, det har just jag kommit fram till! Att allt ska vara så svårt. Är kanske inte redo för ett nytt förhållande, börjar att få lite smått få kalla fötter!? Bäst att bara vara kompisar tror jag!

För övrigt cyklade jag 1.4 mil idag, trott eller ej, men jag skulle till Ida i Älgarås så jag cykla dit för 2 ½ ynka timmar, och det var hemsk med motvind så d blåste en del, va helt röd i ansiktet när jag kom hem. men men det är de värt, älskar henne!!

När jag kom hem kom Annki, Janne och Linus :D Jippi, inte träffat dem på jätte länge :D Vi pratade en del, och nu har Louise en hel del att åka och kolla på! Tänk att de finns så konstiga människor! HAHA xD

Händer i kväll då? Joo, inget, blir kanske Ida om jag får som jag vill, men vi ska ju inte jubla i förväg. ' Imorgon åker Jonna och Emma, hoppas att de har de bra och att dem kommer hem hela! <3

Pratar med syster idag, älskar henne!

 // LouiseAndersson





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0