Mitt nya projekt..

2012-01-09 / 10:31:40 / Allmänt

Tänkte dela med mig utav min nya idé! Ja sak skaffa en hund och utbilda den till en vårdhund. jag tror jag tar mig vatten över huvudet...! Shit. Men ja vill detta och ja kommer att göra detta. Dock ska ja bara få klartecken ifrån Pers föräldrar att vi, jag får ha hund i huset. Det var tydligen mycket att tänka på coh gå igenom...! Eftersom ja snart är klar med skolan och jobben bara rullar in coh timmarna oxå så har ja råd, hunden är dyr. Men detta är något ja vill och tänker göra coh ja skiter i vad folk tycker, ja går min egna väg, som vanligt.

Men en schnauzer vill ja ha, en perfekt allergi hund med fart i benen!


Bilden är lånad från google.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0