Blir galen på vissa?! Men tar tag i mitt liv iaf!

2011-10-24 / 22:29:21 / Allmänt
Har tagit tag i mitt liv uegn, motionerar, äter nyttig (syndar ibland). Tagit tag i skolan, jobbet! PLUS att ja ev får ett till jobb :) Louise lever sitt liv och är lycklig, varför kan inte folk vara glada för min skull!

Folk fattar inte att ja jobbar arslet av mig för att slippa ta en jävla massa lån, jag vill kunna resa och inte behöva leva ett snålt liv i flöera år famöver för att jag vill kunna utbilda mig till något som ja verkligen vill jobba med! Lev med detta folk!




Jag är lycklig just nu, kan ja inte få vara detta för en gång skull! Behöver inte ha negativa personer i mitt liv längre! Nu tänker ha krypa ner i sängen och plugga, i morogn bitti blir de skolan sen blir de att åka och jobba, sen hem coh plugga och sen jobbet igen :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0