Nu börjar ja....

2011-01-19 / 21:49:53 / Allmänt
eftersom de inte är så långt kvar. 2-3 veckor. Nu har jag faktikdt börjar att packa och insett att ja ska fakttiskt bli sambo inom en månad! :D  Om ja ska vara ärlig trodde jag bara att det var "prat" från börjarn, men icke sa nicke! :) Så har faktikst börjar att packa lite efter att älskling ringde och sa att köket nästan var klart och tapeterna kommer ev upp till helgen. Så snart är de 1 feb! :D :D

Så på Fredag blir de bussen till älskling som hämtar upp mig i Töreboda och sen blir de att kolla på tapeter till sovrummer coh vardagsrummet ;)
Lääääängtar :) Per kommer leva i lyx med att alltid ha någon som städar åt honom ;)





Jag älskar min pojkvän mer än allt annat ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0