Beroende av min mobil!

2009-05-07 / 16:52:14 / Allmänt
Att gå upp imorse va inte de lättaste, hade tillbringat min kväll med att skriva sms med min gulleplutt till Per (L)
Tina kom fram till vid typ 12 att ja va totalt beroende av min mobil, villket ja erkände att ja var (a)

när ja vaknade kännde ja  av att ja hade ont i magen och mådde lite illa, vilket inte var bra, blev till att ta en tablett, blev faktidst bättre! Sedan blev de till att äta frukost, Tinas egna hemlagde brödbullar, vdom var jättegoda. Sen gick vi iväg till staden, där ja köpte lite nya kläder i alla sorter :P Jippi, säger bara att gult är snyggt!! Hämntade Albert på dagis, sen när vi kom hem kände jag åter igenont i magen så då la ja mej i sängen och skrev med lite folk, bla. nathalie och Per (L) nathalie coh jag pratarde om utkastar kläder som ja även köpte idag, svarta hotpants och ett vitt linné! Hotpansen är skit snygga, s¨å nu blir det att börja träna kroppen till utkastare!

Ska snart iväg och kolla på när Alber rider för försat gången, ska även lilla jag att fösöka att rida lite, men mår inte prima precis! Saknar alla jätte mkt!

Fattar inte hur ja kunde gå och bli kär just en vecka innan ja skulle åka upp hit, jag som inte blir så jädrans lätt kär skulle bli de just nu, men ja ångrar absolut inget. Per blir den första ja kommer att skynda mej till att träfffa nu när jka kommer om om exakt 30 dagar idag! Ska försöka att få han till att komma och möta mej på tåget, för min lilla gulleplutt kanske tillåmed har fått körkortet när ja kommer hem, så alla lyckoönskningar till honom! (L)

Har för övrigt nästan inga SMS kavar på mobilen bara 1987 st kvar, och dem ska jag försöka att ha kvart tills den 25 då jag får pengar av pappsen (L) Jippi önska mej LYCKA till! kan behövas!!!!

Men nu måste jag kila iväg, Adrian skricker omm bara den!! :S Och Albert står ooch stuttsar vid dörren, han är lite nervös inför att rida för fösta gångn i sitt liv!

Chio
// LouiseAndersson





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0