Midsommar!

2012-06-24 / 16:18:15 / Allmänt
Jaha idag söndag och hela helgen har varit perfekt!
Fredagen bestod av lite jobb fram till 4, sen iväg till Nockerrud för partaj och partaj blev de, lekar, grillning och massor med roligtheter och underbart folk! :D Nikki  och jag slapp att ligga i gläntan den här gången, lagom med alkohol. Eller de trodde ja iaf för igår när ja vakna så kände jag mig som en sombie, helt död, vit i ansiktet och bombhuvudvärk,TOPPEN! 
Hinkade verkligen i mig vatten och mjölk men nej igen värk som ville gå sin väg. Film maraton och massor med yttligare lekar blev de av! Enperfekt midsommar!
 
Å jag gjorde mitt första dopp oxå för i år, kaaaaaaaalt!
 
Nu blir de att städa klart med hjärtat mitt och sen blir de att bänka sig framför tv:n med lite chokladmouse :D
 
Hoppas ni fick en toppen helg!
 
 
 
Fler bilder kommer nog med tiden!
 
 
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0