Nera? Oja!

2010-01-06 / 10:36:35 / Allmänt
Godmorgon :)

Idag blir det att begä sig till skövde med Amanda för att imorogn åka till Ullared med Sara, Julia, Pontus, Madde, Mattias, Amanda, jag och ev någon Ann? Roligt Roligt! Så ska Möta Amanda vid 12 hos duell i korssningen!

Kan ju erkänna att det inte var min dag igår, när jag var med Madde, Sara och Mattias ha var det helt okej men ända inte, men sen när jag kommer hem och ska städa och kolla på film brast allt bara ihop. ibland är livet inte som man vill, jag vill vara den galda flcikan som jag alltid har varit. Men tydligen så vill inte mitt liv att det ska vara så. Allt man hoppades på var att när jag vaknade skulle det kännas bra, men tror ni att det gjorde de!? svar NEJ!  Känns som om världen kommer att braka ihop eller snarare livet! 

Att människor märker bara via sms att allt inte står rätt till de är ganska underligt, men jag gillart. Dina sms är helt otrliga och så gulliga, blir alltid gald av dom <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0