känd!

2010-01-27 / 10:30:06 / Allmänt
Något roligt?
HAHA skulle ringa till örebro där jag ska göra min operation den 12:e, man får ju ite har i percing men jag vägrar att tu ut den så jag ringd och fråga.
Hej och välkommen till dicapokliniken
-Hej det är Louise Andersson från hova!
Hej, vad kan jag hjälpa dig meg?
-Jo jag tänkte fråga ifall jag är tvyngen att ta ut min percing i naveln!?
Vart km du ifrån s du?
-Hova!
Jaa, men de är ju du?!
-ÖÖ?
Jag jag ingde till dig när du låg på sjulhuset, är du bättre?




HAHAH snacka o att vara KÄND på sjukhust i landet ;)

Och självklart fick jag ha i percingen agustina (kirurgen) skulle plocka ut den ifall de lev komplicationer!

//Louise


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0