Första dagen i skolan

2010-01-11 / 16:48:40 / Allmänt
Nu var första dagen i skolan avklarad, skönr! Slutar 10:55 på Måndagar vilket är supeskönt. Fick träffa Min underbara Madde har tänka att jag ska läsa MATTE B med henne, vet ju dock inte hur hon har tänkt sig!!!! SUCK, mend e är alltid kuligt med nya utmaningar! Precis när jag kommer in i klassrummet ser jag att Madde har samma tröja som jag på sig OjOjOj, PANIK!

Jag har vikigt en duva av papper idag tur att jag hade madde och julia brevid mig, dock var ja inte sämst i klassen :)

Schemat ser okej ut dock enormt stora HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL. Förövrigt har jag ett nytt favvo ord, skojjar du eller? Louise ge upp?!

Hur har eran dag varit, först skoldagen och allt?

// Louise



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0