????????

2010-01-18 / 20:11:39 / Allmänt
Känns som om jag alltid är hos Madde men jag gillart de är en av dessa få personer som betyder allt för mig! Just nu sitter jag i sängen med Sara och Madde sitter i soffan och vi kollar i på familjen annorlunda! har aldrig kollat på de förut så jag gör premiär på detta program!
Madde funderar på att göra makaroner också, men jag blir lite förvånad tror inte att hon kan laga mat men detta kommer ja ju att få se på!
Mitt liv är förövrigt lite deprimerad eller vad man ska säga. Mitt liv är inte vant med alla dessa händelser som händer runt om mig, men du ska veta att ja ALLTID finns för dig, vad som än händer och ja kommer alltid att stötta dig, du är mitt allt, jag kommer att kämpa för dig tills alls detta är över!
// Louise


Kommentarer
Madde

Gumman <3

Jag finns för dig nu, imorron, nästa vecka, nästa månad, nästa år och nästa liv. Ja, ALLTID <3

2010-01-19 / 16:59:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0