Planering i full gång

2010-04-26 / 13:11:41 / Allmänt
Tjilevippen. Kom precis hem från en kort skoldag. Hade ju egentligen planerat på att leka idag men personen var ju tvungen att jobba! kommer ta evigheter innan man får träffa peronen i fråga!! MÄNNISKA!

Men har planerat veckan idag, på fredag blir de att ev grilla med Madde och några till i skara och på söndag fyller Matias 20år och då blir de också att grilla. me like! Just de glömde att jag måste även köpa kläder tills fredag, Madde är min räddare där!
Men jag börjar få lite små panik över att vi sak äka till idre nästa vecka med klassen, jag vill verkligen inte göra de!! Att bara lämna allt som ja inte vill lämna coh pka bort, tänk om något händer?! Men man ska ju vara positiv inför en resa men nu kan ja verkligen inte vara positiv! Vill inte Vill inte!!

Men nu blir de att krypa ner i min säng och skriva lite om samers kläder som vi ka redovisa på Torsdag coh på fredag har jag religionsprov! Jag måste även skriva klart Naturen som jag sak ha med mig till Idre nästa vecka!

Louise <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0