Nu är de dags för fredasmys.....

2010-04-09 / 19:00:05 / Allmänt
Guud vad jag är trött idag, blir förbannad när de inte finns någon matfärdigt!! Slutade sent idag coh var verkligen hungrig!

Hade ett prov och en redovisning och säger bara Britt, britt. Att våran redovisning skulle ta hela 40 min :o?

Trött i huvudet idag så tänker faktiskt tillbringa hela dagen i min säng coh bara slappa och sova tidigt, för hela helgen är fullspäckad
Lördag ska jag vara barnvakt till mina Änglar och på söndag blir de ett möte i skövde om USA som jag, jonna och Ida sak på! Men nu på sena tiden ahrjag börjat tänka vill jag åka om jag har dig? Och NEJ de vill jag inte!  MEn de skadar inte av att lyssna! Eller hur?


Kommentarer
Piia

Haha ja men de va ju roligt ju ^^

2010-04-09 / 21:44:14
http://piianissi.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0