YES!

2009-09-14 / 09:15:07 / Kärlek
Jag är kung på att övertala folk, lyckades övertyga min pojkvän till att jag skulle få komam till honom och jag fick, så nu är jag jätte gald. Blev att hoppa in i ducshen och ta på mig kläder, städa och tanka moppn och brumma iväg. Tror att moppen Bertil saknat Per oxå för den gick fört fort! förengångsskull!!!

Blev att hjälpa honom lite mod bilen, samtidgigt som jag satt och kolla i en bröllopstidning, (dock efter balklänning!) Sedan blev det mat och träffa ahns mormor och morfar för första gången, riktigt trevligt folk!

Senare sen igen blev det till att åka och hämta Tess i töreboda och köra henne och några till till sötåsen, fyfaan villekn sköööööön kvinna! Snäll som hon var delade vi på en donken börgare! gottgott! Sen hem och SOOOOVA (a) och tro mig det var mysigt att få sova med hjärat igen!! <3

//LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0