YES!

2009-09-15 / 18:07:17 / Allmänt
När ja väl kom till Örebro så fick jag byrta om och träffa en jätte skön kille som jag skulle få träna med i en 30 min, som bestog av 4 test.

Första testet så mätte dem min styrka i högra benen och jämnförde de med de som var opererat. Jg fick skuta iväg ett ben itaget på en benpress, gick väldigt bra!

Andra testet så fick jag stå ch blunde och hålla armarna i kors, 3 ggr på vardera ben, det var väldigt svårt

Tredje testet var att jag skulle hoppa rakt upp i luften och landa med rakt ben, så var det någon form av laserstråle som mätte! gick superbra

Fjärde testet var att jag fick hoppa längdhopp fast med ett ben, gicm också bra!

RESULTATEN:

Styrktestet: Louise är 4% starkare i hö. lårmuskulatur, dvs explosift liksidigt stark.

Balans: Något sämre på vän ben( står 1 min på hö 36 sek på v när hon blundar och håller armanai kors över bröstet)

Upphopp med armswing: vä 8,5 cm och hö 10,9 cm

Stående längdhopp: vä 101 cm och hö 112 cm

Samanfattning på Louise: Bra styrka, något sämre balans med någraplyometriska inslaghar egentligen ej tränats med den där explosiva färdigheten kunnats omvandlas i funktionella moment.


Jag jubla när jag kom ut där ifrån, jag är friskförklarad!! FAAN va jag är glad!


Kommentarer
Veronika

Grattis gumman :) Det måste kännas skönt!

2009-09-16 / 17:11:30
http://veronika.johansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0