Gud vad jag hatar min Pojkvän!

2009-09-06 / 17:43:58 / Kärlek

Ledsen för dålig upptadering, men sitter hos älskling och bakar cholkadbollar (han bakar och jag äter) HAHA! Och kan ni gissa hur allt slutar, Per kladdar mig med smet jag kladda tillbak, gillart inte!

Morgon dagen vart sådä, lite smått ledsen hae några diskutioner men överlever =) 
Blir att åka hem sen tillbaka till dårhuse verkligen, Marie är otrevlig, mamma ledsen för Maire är otrevlig, HAHA 

Skolan imrogon till tio i elva sen blir det att ta bussen till skövde och hämta mobilen, Jipppppppi, LÄNGATR eftr den massor!!! Ska aldrig me slänga den i marken!

kommer tillbaka sen när jag kommer hem, sk åka moped hela vägen hem utan musik ;/ TRÅKIGT!!!!



Per som valt rubrik :P


//LousieAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0