7/3

2009-03-10 / 11:24:45 / Allmänt
Hejsan Hoppsan i lingonskogen xD

Idag har Malin och jag gjort våran berömda kycklinggryta :D Supergod! Blev även lite över såfamiljen Ohlin kan även äta den, Fast fryst xD

Blev att fixa stallet, kolla på när malin red conq och carltex, gud va han har blivit fi! Blev lite smått avensjuk att de kna rida men inte jag ;'( gillar vi inte :S Men om ca 2 veckor kankse jag oxå kan rida, så då jävlar Candy!

Fixade Candy också, borstade svansen, ryktade henne! Hon hade en hel del hår kan man säga :S

tacos på kvällen, tillsammans med Melodifestivalen och Carina af Ugglas gick VIDARE! Helt sjukt trodde jag aldrig, fast jag måste erkänna tycker faktist att den är lite bra!

       Puss&Kram
                              L.A


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0