Ledsen, besviken och sårad!

2012-01-10 / 10:22:17 / Allmänt

Förväntade mig en helt annan reaktion. Och ledesn de blev ja. Att du inte berättade vad du verkligen kände utan brydde dig inte, kan ju hoppas att du bara inte vill visa dina känslorna! Men snart vet väl dem flesta detta, men tanke på att du inte kan vara tyst och säger till fel personer!

Om jag gör som jag vill, tar min egna väg, mitt egna bestlut så vet ja att du inte kommer finnas kvar, fast du säger att du kommer! Jag vet och har en känsla av att det kommer komma en annan personen, de vet både du, ja och hon.

Inget bråk utan de känns som om ja inte vet vad som är upp eller ner! Och ja vågar inte ta tag i mitt problem, för vet ju inte ifall det är de som jag vill.OCh jag är grymt rädd för att förlora. Och ja erkänner att ja faktikst är svartsjuk, ledsen och besviken! Du säger en sak till mig och till någon annan något helt annat! Men du vet ändå inte..!Du förstår inte. Du vet inte att jag vet, att jag ser allt. De funkar inte med att radera saker och låtasas som om ja inte ser eller förstår, dölja saker.

Eller så år det enbart en kris som ja går igenom 3 års krisen!

Jag älskar dig och kommer alltid att göra, en speciall plats i mitt hjärta har du och kommera alltid att ha!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0