Onsdag 29/2

2012-02-29 / 08:52:37 / Allmänt
Idag är det sista feb och i morgon är det den 1:a Mars känns underbart.
Men åter till vad inlägget ska handla om. Hade en så sjukt underbar dröm, å ja önskar att den blir till verklighet, jag gör verkligen de.
Det ver ett cykelrace och en viss person var med i drömmen, jag drömde att hon kämpade med att vinna över mig hela tiden, men hon lyckades aldrig. Jag var sjult elak mot henne och gjorde punka på hennes cykel, målade med målarfärg på hennes cykelhandtag så hon fick färg över hela sig.
När vi kom i mål så vann jag, men hon försökre förstöra för mig så då blev jag så arg så ja puttade ner henne i lerpölen och satte mig på henne och bara tryckte upp leran,.Ni förstår inte hur skön den känslan var..... :D
Dock blev min Sambo skitsur i drömmen på mig, men sen när ja berättade  varför ja hade gjort de och hur ja kände så blev han glad och tyckte inte att ja skulle låte personen trycka ner mig, eller bara få mig att må dåligt för att hon finns. Och att ja inte behöver vara rödd för att mista honom till henne,(haha inte för att ja tror att det finns en chans till de men) för att tycker hon är snäll, en bra kompis, men han skulle aldrig kunna vara med henne för hon var inte attraktiv för honom.....!
HAHA drömmen var sjukt underbar och när Per väckte mig för att åka till jobbet blev ja lite ledsen, försökte att få drömmen till liv igen med de gick inte!
Åå ja känner en så bra känsla i kroppen så ja sätter mig och pluggar lite.. :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0