Övernattning!

2011-11-12 / 21:11:22 / Allmänt

Var på barnkalas och fick med mig 2 stora pojkar hem, eller dem hade planerat detta själva och kan ju inte säga nej till dom! Så nu sitter vi här och myser framför bilar 2 med saft och popcorn! Å så har vi extra mys med att tänka i braskaminen och spisen i köket, myclet mysigt! Nu sitter vi och väntar på att Per också ska komma hem, han är och träffar dem andra bönderna ;)

Ne nu ska vi återgå till mysa! Åå vad barnen är underbara, g mig egna!

Älskar Perolsson! ♥



Du är verkligen mitt allt! Alla har sina svackor och vi har våra, men vi löser de alltid, och de blir alltid glada miner på en gång! jag kan vara en riktig ragata, men när han berättar om kärlek, och att han verkligen älskar mig kan ja inget annat än att smäla av glädje!
Så ja ska sluta att vara svartsjuk, HAHAH de kan bli svårt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0