Veckan är smockfull...

2011-05-23 / 11:04:14 / Allmänt
Så sitter och fuderar över hur massor jag har att göra!
Om ca 2 timmar ska ja vara inne i stan för att lämna min väska som malin ska låna, den jävlen ska till spaninen utan mig :o Inte snällt, sen blir de vidare hem till mamma coh pappa. Sen Fredde och Rosa för att skriva ut papper, sen blir de en promenad med Amanda! Sen ska hon hjälpa min inför provet som jag har på onsdag. hela tisdagen blir de plugg. Sen onsdag provet, sen direkt efter provet blir de sitta barnvakt!

Torsdag blir de jobba!
Fredag blir de Ikea!
lördag blir de konfa (pers småsyskon) Sen kl 4 börjar jag att jobba.
Söndag jobbar jag oxå hela dagen!
 
Och nu när jag lästa de ha skrev kon ja på att ja inte knappt får se min pojke! HAHA men en helg klaraa vi oss nog utan varandra! I hope ♥

Ne nu får ja göra mig klar! Malin väntar snart :)



Kommentarer
Helen Johansson

Ska du inte till mariestads crusingen allså? :O Jag som tänkte jag kunde få träffa dig någon gång igen :O:O <3<3

2011-05-23 / 18:42:30
http://helenjo.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0