Måste bara skriva av mig! Är faktikst fruktansvärt arg...

2011-05-21 / 12:36:55 / Allmänt
Jag kan bli riktigt sårad och de blir ja oftast, men ja biter tag och forstätter utan att säga eller berätta fär någon, men nu tog de stop. Jag grät i evigheter min pojke försökte trösta mig även fast de inte gick vidare bra! Jag gillar inte när folk pratar skit de gör ja inte, ja har inte heller varit den bästa personen men jag har faan växt till mig.

jag skriver inte och berätta för någon hur dålig folk får faktikst mig att må, när ja inte ens har gjort något mot personen, jag kanske har träffat henne max 8 ggr tror inte ens att de är de, jag försöker att vara snäll och trevlig för de är faktiskt min pojkes kompis och vill inte komma imellan! Men då är man tydligen en person som älskar att skryta på dolda sätt, jag får henne att må dåligt för hon förtjänar att vara lycklig, jag är otrevlig och dryg och kontrollerande och så beter jag mig tydligen illa mot min sambo coh jag gör henne tydligen på dåligt humör. Och nu vill hon inte ens komma hem till oss för att jag är där! Hallå väx upp, jag har faan inte ens gjort något mot dig. Om jag nu får dig att må så jävla dåligt hur tror du att jag utav allt detta som du faktikst säger om mig till min pojkvän. Jag mår kanske inte heller så jävla bra utav dina kränkande ord. Jag har inte ens gjort dig något!
Plus att jag faktiskt är supergladoch jävligt nödj över att per är tillsammans med mig, att han vill bo med mig, att han älskar mig. Så jag är FAN inte arg på dig!

Jag är trött på att jag inte får säga som jag vill, eller berätta var ja känner. Jga går hos läkarn för att jag mår skit, jag gråter mig ofta tills sömns. Men nu är de slut med detta, sak börja stå upp för mig och inte ta mer skit från andra! JAg har OXÅ RÄTT TILL ATT VARA LYCKLIG!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0