Klamar IGEN!

2011-05-16 / 20:39:59 / Allmänt
Städar för fullt. Imorgon blir de kalmar. Bästa Elin tar ju STUDENTEN. Grattis i förtid! Ska bli härligt att få komma tillbaka ner, eller är de upp? Har iaf köpt en superbra present, eller ja och per tycker att dem var super! Så hoppad jag också får stor nytta av presenten.

Bild på Elin och hennes dotter klara! Dock typ 2 år sen, men kameran är laddad inför veckan!
Elin och Elins dotter klara!




Just gott folk, glömde berätta att jah har åkt motorcykel för första gången i mitt liv, inte en dag för sent?! Men har hittat min nya hobby. Peter jag lämnar dig intge i första taget coh tack till Linda och patrik som åkte med oxå. Läskigt värre, gick ju inte lagligt om man säger så! ;)
Dock fick ja ingen bild på mig själv i dessa sexiga motorcykelställ men kan ju bara säga att jag var uppstoppad och måste fångas på bild! :D


Kommentarer
Elin

Haha gud vilken hemsk bild! x)

2011-05-29 / 12:59:54
http://erikssonelin.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0