Naw!

2011-01-18 / 19:43:52 / Allmänt
"Även fast vi bråkar så mycket som vi gör, så är du min syster och den jag lever för! Du är den jag älskar och den som jag värdesätter högst i denna värld. Spelar ingen roll vad jag säger till dig när jag är arg, jag menar inte allt jag säger, ibland så tänker jag inte först utan jag bara säger det som faller in. Skulle något hända dig så skulle jag inte klara av att leva. Utan min syster är jag ingenting. Utan min familj skulle jag inte kunna leva. Ni är dom värdefullaste som finns i mitt liv. Ni är mitt allt. Jag älskar min Louise Elin Theres (smultron märket) Andersson Min lilla fiss ♥ ville bara säga detta efter allt vi sa till varandra häromdagen när vi båda var ledsna på varandra."

Min syster kan oxå vara snäll, gullig och visa känslor!!:)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0