Första dagen i backen!!

2011-01-14 / 16:45:46 / Allmänt
Jag har då himmla kuuuul. Och efetr allt rkångel fick ja mina skidor eftersom ja råkade ta någon annans å de fick ingen vidare.  :P var nog lite för full för att veta komma ihåg villka skidor som var mina ;) men nu vet ja!
Har varit i backen hela dagen frams till 2 typ då blev det att åka till stugan och laga mat till älksklingen coh Mattias! Duktig som jag är ;)
Nu sitter ja och myser med första cidern för dagen coh de ska bli värre idag än igår!!!!

Imorgon intar ja backarna igen med nya nödlandningar!! Att min kropp håller för detta är helt underbart:love: Men en sooooolsemester hade inte varit helt fel heller, men ja klagar absolut inte. :D Älskart, en underbart tid med min pojke och dom andra underbara människorna. :love:

Bilder kommer när ja kommer hem :D



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0