Jag vill, jag vill!

2011-02-27 / 19:45:52 / Allmänt

Tjenixen i gallopsen! Har inte blivit mkt gjort här hemma idag inte! Men bjöd Mathias på mat innna han åkte hem sen blev de slappa i soffan och sen över till svärmor och svärfar på kalas. Ida ockar fyller år den 29:e. HAHA men den 29:e finns ju inte iår ;)

Sitter och kollar på tåg biljetter till kalmar! Vill verkligen åka dit, känner att saknaden är otroligt stor! Så hoppas ja får lite extra pengar nästa månad så ja kan ta mig en tripp till Elin :) Vill ut på krogen, och ha roligt! HAr alltid roligt tillsammasn med den kvinnan och jag har massor med minnen! Bra minnen. Så hoppas verkligen att ja kan åka dit en gång till innan hennes student!

Sen ska ja ju upp till norrland och hälsa på min kusin med Kiin och Madde. Dock händer de ju inte så mkt på den fronten! Men hoppas! Ja behöver pengar! ;)

Börjar nya kurser nu i morgon oxå så måste börja planera detta kurser nu.Att både plugga på heltid och jobba är krävande! Speciellet när man läggar upp allt själv och man vill bli klar så fort som möjligt, och utan LÅN! de är kämpigt! Men ja ska klara de!



Kommentarer
Elin

JAA :D till mig! :D va sjukt länge sen vi träffades asså, för länge! <3

2011-02-27 / 19:50:09
http://knawsiigt.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0