erbjuder hjälp, men hjälpen behövs tydligen inte, de finns ju någon bättre!

2011-12-04 / 12:09:52 / Allmänt
Så arg jag blir, känner att ja bara är osynlig!  Känner att min ork, lust och hela köret är borta! Känns som om man är singel fast man inte är det, som om ja hela tiden är själv..! ja hinner aldrig göra något, antingen något av jobben som man ska till, skolan eller ett hus som man städar hela tiden och de ser lika förjävligt ut hela jävla tiden, och att alltid få göra saker själv. Å känner att ja aldrig får ta det lungt och umgås med mina vänner! Men nu är ja så trött på detta. Ska enbart göra de som ja själv vill och inget annat!

Ibland ser livet ljus ut, men ens glada leende kan försvinna lika fort igen, och nu har mitt gjort de!


Kommentarer
Elin

Sv: Okej :D Men skicka bilder till min mejl ([email protected]) som du vill ha med på bloggen i både headern och om du vill ha några bilder i sidomenyn då så jag kan börja med den ;) :D

2011-12-04 / 13:01:08
http://klaraochjag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0