22/12 -11

2011-12-22 / 20:14:57 / Allmänt

Känner att ja borde lita på min Mamma! Så nu gör ja de! Jag är expert på att Ja måste börja må bra igen, för mitt eget bästa! Att inte äta något och inte sova är inte nyttigt, kroppen orkar inte. Att gråta mig själv till sömn, inte ens orkar göra någo. min kropp har sagt ifrån. Jag har bara lust att ställa mig och vråla rakt ut. Mina känslor och humörsvägningar ska ja få ett stop på. Så ja jobbar enbart tills lördag kväll sen är ja ledig.! Faan vad skönt de ska bli, gör ju inget annat än att jobbar och pluggar, hinner ju inte ens ta hand om mig själv eller något annat plus att det går ut över mina nära och kära. Jag är helt enkelt inte mig själv längre och det märks, jag gör dumma val, val som jag ångrar mig till tusen..!

Plus att nu vet sambon om detta oxå, ska bara hoppas att han tar de seriöst.. Nu ska ja bara vara ärlig och våga berätta hur ja verkligen känner och mår,d ekan bli en kamp.
Mamma och pappa jag älskar er!

Ne nu ska ja inte sitta här i evighter och tycka synd om mig själv! 2 dagar kvar till jul, 1 dag kvar till Amanda fyller 20år. 2dagar kvar tills ja är ledig, 3dagar kvar tills ja ska dränka ner  mig i alkohol!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0