Hova-Fägre (Töreboda mot skövde)

2011-04-28 / 19:41:21 / Allmänt
Jaha då är de väl dax att uppdattera igen! Blev att spendera 2 dagar hemma hos mamma och pappa, dock fick ja sova på soffan hygligt :o
Mamma har semester denna vecka så blev lite Kärlekstid med henne. Cyklade hem idag iaf från mamma och pappa som bor i hova hem till mig i fägre-staversås, som ligger utanför töreboda, 4 km från wassbacken om ni vet vart de ligger+! De tog ca 1,40 min och det var 3,3 mil ca! Jag är stolt över mig :D 3,3 + 2,7 mil på än så länge under denna vecka, riktigt duktig.


Ne nu blir de faktiskt att göra mig lite söt, pojken kommer hem snart :)
För övrigt så har ja klippt mig! De känns riktigt kort, och då menar ja kort!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0