1 Septemberg

2010-09-01 / 15:10:55 / Allmänt
Helloooowsan på bloggen idag är de exakt 19 dgar tills min födelsedag, Wohoo! LÄÄÄÄNGTAR!!

Men dagen har varit tråkigt som vanligt, ska bli skönt att inte behöva vara hemma imorgon och på fredag. Båda dagarna blir att tillbringa inne i Mariestad! Nice. OCh på fredag hoppas ja på att få träffa Honey, Guus vad ja saknar honom, men blev mkt gald när han ringde mig igår! Dock varade samtalet i knappt 2 minuter, men hela kvällen betof utav smsande! Lobve him!


Btw, dom ringde från Culure Care förut. Är inte säker på att ja vill åka längre så just nu har jag lagt dom planerna på is! Har ju faktist alla som jag vill ha här hemma i Sverige! Men vem vet tiderna förändras snabbt och man vet aldig hur man har de här i livet, men just nu är allt bra!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0