Trött, nejdå bara förnamnet!

2010-11-05 / 19:04:46 / Allmänt
Hejsan på er! Eller tills dom som läser, blev lite chokad när jag såg att 53 st hade läst min blogg under måndag och tisdag och ändå skrev ja inget intressant :o

Men idag gick ja upp vid 9 på morognen och satte på datorn och skrev klart exakt hela Medicinska uppdraget 2! Och ja blev först klar nu, fast ja egentligen inte behöver vara klar först den 19:e! Men har ju hela Etiken och skriva om också tills den 19:e så är faktikst stolt över mig själv. Och för fösrta gången på LÄNGE tar ja ledigt från skolan denna helg! :D

Imorgon blir de att ställa kl på 06:00 för ja jobba till kl 21:00 hur ska ja orka med hela den dagen, plus att mamma ska ha pontus i helgen! Sen på söndag får ja ÄNTLIGEN träffa min pojke. Har inte sett ahan på 1 vecka å lite till, Jobbigt! Plus att han åkler på måndag morgon när ja sover,men fick låna bilen heeeeela veckan: D Ska bli skönt att få träffa honom, saknar honom massor faktikst.....Alla har sina braiga stunder!! Men nu hoppas ja att de ska vända å så ja får se dig lite oftare, för jag tävlar mot hans jobb!.♥

Plus att ja längtar tills tisdag då min flicka Jonna ska komma och inviga min säng med mig över natten, Filmmaraton står på schemat! Lääängtar.

Nu blird de att gå med hunden, hörs.

Love ♥


Saknar dig ♥


Kommentarer
Elin

louise :D

2010-11-08 / 10:39:46
http://erikssonelin.devote.se
Emma

då får du se till att skriva något intressant istället då. ;)

2010-11-08 / 11:11:21
http://emmasol.blogg.se/
lovisa

söt bild:)

2010-11-08 / 11:28:12
http://lavitadilovisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0