TAXFREE på Björnes

2010-05-13 / 16:13:20 / Allmänt

Gårdagens kväll bestod utav att fira lite tillsammans med underbara människor, blev några drinkar på Björnes, dans och umgås med människor man älskar! Mina underbara flickor vad hade man gjort utan dom?
Dock så gick vi hem vid stängning och Matilda och jag började knalla hem till moster kan ju lova att man mådde ingen vidare då!

och I morse när jag vakna mådde ja inte bra då heller, blev att gå upp och fixa iväg Matilda till bussen och jag hade glömt mina skor!!!!! Så jag fick gå i 9 cm klack med mjukiskläder igenom hela Mariestad riktigt pinsamt Guud va folk gloooor!
Meeen förlåt för att jag glömde mina skor hemma!


Nu blir de att krypa ner i min säng och kolla på NCIS

//LouiseAnderssom <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0