En skön dag på soffan

2010-03-14 / 16:42:00 / Allmänt

Hejsna allihopa. Gårdagen var super och tacosen var jätte good. Sällskapet var helt perfekt.
Och drinkar blev de speviellt för jonna som skulle upp på morgonen dagen efter, hoppas hon kom upp!
Vitvin fruktsoda coh vaniljglass kan lova att de låter bläää men de var så jävla gott, jonna i ett nötdkal!
Kvllen var med andra ord bra och jag hade jättekul, även martin fick sig en fight i sängen coch jag vann!!

Sitter nu hos Rosa och hjälper henne med barnen som jag ska göra tills fredag, kommer inte vilja ha barn och jag kommer känna mig död hela veckan, har redan nu slocknat på sofffan undra hur många ggr de kommer att hända!? Imorogon blir de att gå upp tidigt för att få barna till dagis, vill ha en egen baby! Nej skoja men de skulle vara mysigt!





Jag saknar dig och jag älskar dig på ett sätt som gör mig förvirrad, ena stunden känns allt superbra och jag vill verkligen inte, men så är de vissa stunder där jag bara känner nej, jag vill  ha dig hos mig, jag bryr mig inte vad du har gjort bara jag får dig!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0