Tisdag i dag.........

2010-06-29 / 08:48:17 / Allmänt

Morgonpigg idag. Sitter och funderar på vad jag ska göra fram till kl 3 då jag börjar!
Gjorde min fösta dag igår på jobbet och jag är helt slut i kroppen ;)
Amanda är glad på mig igen också så nu är livet åter på rullning, har även blivit en heldel dopp på sista tiden.

Missommar var helt perfekt!
PÅ morgonen blev de stubb race fast på asfalt. Självklart skulle jag och amanda oxå köra, gick super på asfalten men sen när bilen skulle hem blev de annat, hamnade på bondens ekoodling:) riktigt skojigt var de, dock får jag leva med att ha ont i nacken och ryggen ett tag men va faan!

Sen på kvällen var de meningen för laxå men de blev Hova tillsammans med Grevarna och blandat folk. åkte igenom Hova med traktor och kärra, pyntat och allt! Riktikigt skoj får även leva med endel blåmärken!


 


// Louise Andersson



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0