Snabbis?

2010-07-22 / 13:32:22 / Allmänt

Hejsan, snabb upptadering! Kunde knappt sova något alls igår så cykla till ida och lekte med henne lite, sen var ja hemma vid 24 och var pigg som en strutts men mådde ingen vidare. Kunde inte sova och mådde verkligen inte bra, bäst för läkarn att min det slutar snart, annar börjar jag leva helvete igen på sjukhustet!!!

Vakna i morse och var trötts som bomben, somna vid halv 6 i morse tror ja coh vakna vid 9 jippi. Sätter mig vid Tv, och vad tror ni händer strömen går. Som tur kom den tillbka just nu! sisådär efter 3-4 tim.
så nu sitter ajg coh kollar på tv snart playboy mansion :) Loooove it!
Något mer ja älskar är att baby inte är arg på mig, men kunde näsatn tro de ett tag ♥ Kärlek på de!

Nu blir de tv, vila och sen jobba!

Love you all, eller nej de gör ja inte ;)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0