Bättre i himlen

2010-07-23 / 22:08:10 / Allmänt
Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Usch idag fick ja kontakta fonus så dom fick komma till oss. Fick även sitta och vaka över en person, mycket hämsk. Men nu vet jag hur fonus arbeter och de är absolut inget som jag skulle klara av, att bara vara i ett rum där någin precis gick bort är inte kul. Och efter några timmar blir de bara värre. Men fick hjälpa fonus killen med att klä och lägga personen i kistan och sen in i likbilen och kan meddela att idag mår ja inte bra. Att gå till jobbet i morgn och veta att personen inte kommer vara där och attt personen inte längre behöver min hjälp känns tungt. Men nu vet ja och ja hoppas att han har de bättre och inte behöver lida mer!




Nu ska ja skicka iväg ett sms till min kära pojke och hoppas att han inte är arg på mig


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0