Skolan suger?!

2010-01-15 / 09:46:06 / Allmänt
Sitter i skolan med ett super hååål på 3 timmar, villket är super! NOT!
Började med att jag kom försent till skolan, men men de var ju religionen så shit the same! pratarde med läran om naturen som jag ska läsa upp och en till i min klass, blir nog bra för jag ska ha G i natur när jag går ur om 139 dagar! (får inte glömma svaren till Lisa på måndag, lycka till)
 
Idag blir det hemfärd för min del, sova hemma i min egna säng kommer dock kännas tom.
Imorgon förhoppningsvis blir det att kolla in balklänningar med Madde och hennes mor och far :)


TICK,TACK klockan borde bli prick 10, då blir de frukost med Madde!

See you

// Louise Andersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0