Allt är uppochner!

2010-01-15 / 20:20:38 / Allmänt
Imorgon blir det att åka på en bilkryssning med Madde och vanja (mor till madde) vi ska till Kristinehamn och kolla in balklänningar inför våran stora dag in i vuxenlivet, ursch de börjar att närma sig till hela kittet, studenten och balen!

Att förklara för Madde vart hassletappen låg var som att förklara för mormor allt detta på kinesiska, det blev en hel del skratt men jag gillart, vad hade jag gjort utan den flickan igentligen, vem hade jag öppnat mig för och pratat om allt?
Mitt liv är superjobbigt nu men Madde finns där, hon är den som gör att man vill till skolan för att det ska bli roligt, hon är den som alltid lyssnar och håller de hon lovar, hon är toppen mitt allt, en bättre/underbarare vän får man leta efter! Bara så du vet gumman (om du läser detta)

Blir att sova med min ANKA (Madde)hela helgen och på Måndag blir det att "leka med döden" med klassen, sen blir det bad för våran del. kulkul!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0