dagen efter är inte alltid lika kul

2010-02-25 / 17:38:53 / Allmänt
Dagen igår var spuperbra och ehlt fantastiks underbar, har inte aft så roligt på länge. Kvällen var verkligen efterlängtad och behövd!

100 dagar kvar men nu är de bara 99 för er skövdebor och en vecka till för mig :(

Blev att få dit Martin och hämnta honom vid arenan, sen hör och häpnad så klippte jag honom i fyllan men de blev helt klart godkännt!
Kom inte iväg fört vid 11-12 någon gång så vi blev sena men förfestan var rolig med roligt folk! Bogrens nästa där man träffade trevligt folk och människor man kände! Mot slutet blev de att äta på kebabhouse, gottgott. sen knalla hem till Kalle igen där prat och sängnn väntade dock tog jag upp 2 madrasser helt själv! Mne de är jag känd för!

Kan erkänn att jag inte alls mår så bra, klockan är snart 18 coh jag har bara leget i sängn sen jag kom hem i morse!!


Måste ju även berätta att pappa fick ett samtal när han var på lunch hemma och de var polisen till mig. HAHHAHA

Han ville veta vad jag hade gjort igår och vart jag var och om jag hade roligt, och hur jag mådde idag. Smart lilla jag hade tappat mitt ID kort som han hade hittat! LYCKAT jag märkte inte de själv först jag började leta efter de efter samtalet men honom, men de kommer hem på posten om några dagar!

HAHAHAH

Kvällen var lyckad och ska göras om snart igen men mår ingen vidare idag!!!!!!!



(bilder kommer när man har fjäskat med natalie)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0