Svek och mer svek, ibalnd skulle man vara singel!

2010-12-20 / 12:03:12 / Kärlek
Grattis, du gjorde de igen, de ljög och du svek mig igen å de jobbigaste av allt är att du verkar inte bry dig. Att du ljuger för mig är de jobbigaste, För i helvete ja frågade bara lite snällt hur du skulle komma hem, du behöver inte ljuga för mig rätt upp i ansiktet. Ja frågade antagligen för att ja bryr mig om dig och för att ja faktikst älskar dig.  Du säge att du har fixat någon som kör dig hem. Du säge att du är trött och behöver sova, de går ja med på. Men när ja frågar dig saker så vill ja inte att du ska skicka de vidare till personen som ja frågade dig om. Du kom varken hem eller du sov hemma som du sa till mig. Du ljög igen. Du tillbringade natten tillsammans med ne anna och du säger att först sov på i hennes säng och sen att du gick och la dig i soffan. BACON på de. Jag har verkligen inget emot att du är med andra människor som är dina vänner och de gör speciellet inte att de är en tjej. Men du behöver faan inte ljuga, såg som de är.  "Louise, ja har ingen som kan köra mig hem från julbordet, så jag sover över hos en kompis"
Du säger att du ljuger för mig för att du inte vill göra mig mer olrolig och svartsjuk. Men de verjkar inte fatta att jag blir mer orlig när jag fattar att du ljuger för míg, halla ja är inte dum i huvudet, men de verkar du iaf att tro.  Grattis, du tror inte jag blir de mer när jag fattar att du ljuger. 
Jag förlåter och förlåter dig hela tiden, men nu den senaste tiden har jag börjar att tröttna. Du säger att du varken vill ha någon av dessa 2 personer och att du inte vill "byta ner dig"! Men ja fattar forftarande inte varför du behöver ljuga, för mig när du ska träffa dessa 2 människor. Jag blir inte arg när du är med dom, per de är dina vänner!

Jag har gett dig flera chanser och nu får du inga mer, för jag ger helt ärligt upp detta förhållande snart! Då får du ta och byta ner dig till henne eller henne!
Att du börjar visa dina känslor är väl alltid något, mend e hjälpr inte varje gång. Du säger att de aldrig mer ska hända! BACON på de med, du har fått mig till att inte lita på dig mer! De som sårar mig mest är att du viste hur mkt ja ville att du skulle komma till mig och hur jävla mkt ja hade saknat dig under veckan, men du ljuger för mig om allt.
Per, sluta nu ja orkar inte mer!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0