Ljusparty å lite annat blandat av dagen....

2010-12-08 / 21:37:49 / Allmänt
Ne men hallå :D Kom precis hem ifrån Carina som hade ett litet ljusparty. Å ja kan stolt säga att ja köpte inget. Min såkallade studentekonomi tillåter inte att man köper ljus för flera hundra! Men ja vet va ja ska önska ig när ja fyller år! Så älskling :love: köp den till mig! ;P

Juste skrev även klart medicinsk uppdrag 3 idag, så är stolt över mig själv faktiskt. Så nu ska ja abars kriva in de i datorn och sen skicka iväg de.

Nu blir de sängen, å prata med min pojkvän som ja älskar mer än allt på hela jorden! Dock så kommer han inte alls hem i morogn, jobbnarkoman ;)
Å just de, Min älskade Matilda kommer till mig i morgon :D


Fy för bilden, hoppas på nya i morgon!

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0