Kärlek på hög nivå?

2010-08-30 / 14:54:52 / Kärlek
Har vi samma känslor? Vill vi samma sak?
Ja vi ha tydligen allt detta, men jag har otroligt svårt för att tro att du är allvarlig med de su säger!
Dina känslor och de du säger, vet ja aldig om du menar på riktigt! Allt känns verkligen uppåner, eller är de bara ja som inbillar mig och är grymt svartsjuk?!

Allt känns så bra när de är vi, men samtidigt är allt äkta?
Men en sak är säkert, jag älskar dig och du betyder massor för mig, men snälla släpp in mig och berätta som de är!



Kommentarer
Jonna

nej höften igen, jag ska ta ut skruven så den inte blir till besvär för mig.. usch.. ohja dem var ju toppen, haha ;D <3

2010-08-30 / 20:18:02
http://jonnaskogsberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0