Jobbet nästa!

2010-08-22 / 16:13:40 / Allmänt

Sitter på jobbet och är en  kvart tidigare än vad ja ska vara! INTE BRA! Men men, Louse vad gör du här så tidigt börjar du inte kvart över? FYY! I DONT LIKE IT! Så nu blir de snart jobba fettet på rumpan av mig till kvart över 9 ikväll! Men gott folk, deär min sista dag och sen kommer jag tillbaka tillverkligheten, ARBETSLÖS!
iaf ett tag, men hoppas på att få hoppa in lite extra!

Trött är jag oxå, men ja är inte ensam alla semsetervikarier värkar vara de idag och idag är vi ett härligt gäng "dom 3 muskeltörerna" som jobbar! Riktigt NICE

Ne nu blir de faktikdt att jobba, Plus att ja ska försöka ta mig ett alvarligt snack men Linda idag om att vi kommer börja rulla fram snart! MOhahah



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0