Ibland blir jag galen!

2010-04-18 / 17:43:43 / Allmänt
Söndag idag och jag har varit ochy ätit tacos  hos min älskade faster och hennes man, namnamn kan jag bara säga!

Torsdagen var de 50 Dagar till studenten, och jävlar vad roligt jag hade de, dock lite pinsamt. Tror jag har funnit min blivande man, OR NOT! Kvällen spenderades med underbara människor hemma hos DJ :) Och sen blev de att dra sig till husraen, dock kom martin aldrig med och jag tappa bort mina vänner men hade någon otroligt snäll och jävligt söt kille ;)


Sen vid tolvslaget fyllde ida coh de märktes och hördes kan ja lova, eller hoppas de iaf! Sen blev de kebabhouse coh Lisa decka, finns bildbevis på detta ;)  Kan lova att ja mådde inegn vidare på Fredag morogn med tro mig eller ej, men jag gick till skolan. Kl halv 8 ringde klcokan och jag palla mig iväg!

JUST DE JAG BLEV MOSTER OCKSÅ!!! JAG ÄR MOSTER OCH JAG ÄR MOSTER!!!!!! Till en väldigt söt Pontus! :) för nu är jag moster igen :)




Ibland vet ja inte vad jag vill, jag vet bara vad jag känner och önskar att allt vore som förrut, men nu när jag känner såhär vet ja inte vadjag ska göra!  OCh har panik för att min hemlighet ska komma ut, men hoppas att 5 personer kan vara tyst ;)





Jag saknar dig och vill ha dig vid min sida? eller vill jag de?



//LouiseAndersson



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0