Förvånad!?

2010-04-09 / 18:54:39 / Kärlek
Tjingeling, fick för mig att sova hos min moster för att ajg kände att jag verkligen behövde gymma! När jag äl stod och vänta på bussen blev den sen och man får ju inte gymma efter kl 17:00 så blev att ta bussen till moster och sätta sig och läsa till prov!

Men kna ju säga att de inte blev så mkt prov läsande fick sms av en person om att han ville träffa mig och mina smile gropar var stora kan jag säga, sen han kom vi åkte till Mcd och tog enmac feast, sen blev de att gå ut och gå på ekudden! Kan bara säga att allt var perfekt och jag gillade allt med den dagen, visst de var jobbigt att se dig men sen smälte jag, jag verkligen smälte!


Man kan ju alltid hoppas på vi, men tänk om de blir vi och de hände rigen, klarar jag av att gå igenom de igen? Nej, tror inte de, men nu går jag bara på min magkänsla och den säger "Kör tills de ryker"

Så hoppas kan man alltid, och jag blev jätteglad av att få träffa dig igen, slutet var älskvärt!

Men sne kan ja inte låta att tänka på de andra! Tänk om, jag har bara sagt de till 3 personer och hoppas att de kan vara tysta om den sakner ;)


Kommentarer
Ida

Jag är tyst som en mus ;)

2010-04-09 / 20:57:06
http://johaanssonida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0