Mkt lärorik dag

2009-09-03 / 11:32:14 / Allmänt
Efter att vi slutat skolan efter upp till nästan 4 timmars hål åkte jag iväg till Skövde för att sova hos älsklingen, blev till att sitta och vänta tills han slutade och skulle komma och möta mig på rese.

Jag tog en glass och satte mig vid avgång 13, klockan blev exakt 13:46 och då ringde Per och frågade vart jag var och han kom dit. Jag var även så snäll och gav bort den sista bien av min glass =) så snäll jag kan vara!

Undertiden vi väntade på bussen till Töreboda ringde Sjukgymnasten Johan och ville att jag skulle komma tid på Torsdag kl 2, Jippo OR NOT!!

Bussen kom och vi åkte hem till Per, late som vi var tog vi lite extra snålskjuts av han pappa med traktorn jag fick sitta fram, vilken prinsessa jag har blivit =)

Thomas som Pers pappa heter berättade va vi skulle göra idag, jo pressa halm, och tro mej jag såg ut som ett frågetecken när han skulle förklara för mig hur jag skulle göra, men hejade till efter ett tag.
La även märke till att Traktorerna inte blivit städade än som per skulle göra undertiden jag var i Örnsköldsvik, snart 3 månader sen memen!

Ja kan erkänna att jag var kung på att pressa halm, eller rättarexakt ramla ner i hålorna, Annika bara skrattade åt mig. Lerigt var de  trodde att vi skulle köra fats flera ggr men de gjorde vi inte!

Blev sedan att gå in och vara barnvakt som Per egentligen skulle vara men jag offra mig, jag och barnen gjorde korsord och käkade toast, smarrigt!

Sedan kom Ida och Oskar hem från fotbollen och jag gick upp och kollade på film och väntade på älskling , men ja somna som vanligt. sedan kom Per och jag vaknade och vi skulle tydligen åka till Skövde  halv 11, jippo.
vi åkte iväg i mammabilen och jag låg och sov för det mesta under vistelsen i Skövde! När vi väl kom hem somnade jag som en stock!

Blev inte sån mkt tid att spendera med Per när man väl är med honom, men ja får leva med de =)
Roligt a har ja ju iaf, och de är huvudsaken!

Stackars per som knappt får plats i sin egna säng när jag sover där, tur att han har den där jätte fula gamlerosa soffan!!


Ne nu får ni ha de så bra!

// LouiseAndersson





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0