Upptäcksfärd på cykellås

2009-09-10 / 17:15:17 / Allmänt
Nu är jag hemma, äntligen! Dagen har varit tråkigt, men ändå roligt, skapande verksamhet va det roligaste ämnet idag! Historian ska vi inte prata om!!! Guud, vilken grupp jag hamnat i! Menmen ska inte klaga allt för mkt!



Uppgiften på skapande verksamhet:
Vi fick lyssna på en Låt och välja ut någon känsla som vi kände när vi lyssna på låten, sedan skulle vi välja en färg till låten, sen fick vi lyssna på en till låt där vi skulle  få en bild av vad som hände och sen skulle vi måla den bilden på något sätt och sedan fick vi en sten! på den stenen ska vi sen måla bilden och färgen måste vara med! Ganska rolig uppgift!


Förövrigt åkte pappa och jag  och handlade lite nyss för jag behövde ett cykellås och action, Ica hade inget cykellås fats dem haft de förut, men färghandeln hade, köpte ett silver för hela 69 kr, de va ett dyrt lås, och fler lås kommer de att bli så bra som jag är KUNG på tappa bort nycklar!

Nej, nu ska jag gå och äta lite med pappis, hade super under dagen :P

// LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0