Rubriklös

2009-05-20 / 17:45:00 / Allmänt
Sitter och gör läxor till apun :S Tråkigt kan man säga att det är som tur är jag näsatn färdig, fick lite panik förut, kiin skickade sms och fråga om jag hade börjart med Davids uppgift som vi fick på idrotten dem som inte är emd, Men lilla Ja har faktist inte fått någon uppgift om skyddstillsyn så jag tänker faktist inte ringa coh fråga om de! tycker att de är hans uppgift och se till att alla får alla papper.
För övrigt råkar det inte vara någon som vet vad våran drottning och kung hette innan dem vi har nu kom till världen? Letat som en idiot på google och hittade inte, förskte även med Per men han kunde ju inte häller, tack endå!  Jag och Älskling slog även nytt rekord idag i att prata i mobilen. 1 timme och 46 minuter, å jag som brukar hata att prata i telefon tur vatt de fins headset!
Men nu måstejag fortsätt att skriva apu uppgifterna!

Grattis till älsk, han klarade nämligen teoriprovet till körkortet idag <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0