Ö-vik

2009-05-03 / 19:31:08 / Allmänt
Sitter hemma hos familjen Kelmendi, har varit ute men Alber och Smajl, Albert har ramlat ett x antal ggr idag! Han har åkt sparkcykel, vilket inte var hans största egenskap precis. Tina och jag har lagat mat idag, blev kyckling, ris och champinjonsås. Supergott.
Adrian han är SuperDuper söt, så jag har blivit helt bebis såld, vill hålla i han hela tiden,  men man får vänta ett tag till, men man kan ju alltid låna xD Barn är ju inte min grej när dom börjar att gråta, då vill man lämna tillbaka dem!

Har börjar att fundera på vad mans ak ha för aktiviteter med dem gammla, är även lite besviken på just de, spat som ja längtade efter fick inte jag vara på, men men, ska prova något iaf.

Har även kommit på att det är nästan lika varmt här som hemma hos mej, vilket är bra, för jag har ju en tävling med Per, och ja ska vinna! Vem blir brunast? Just nu är de Per som leder på armarna, men inte resten!

Saknar alla flickor jätte mkt, skrev med några igår. fick jaga ett eluttag igår, någon hade ju saknt att de skulle finnas på tåget men icke sa nicke, fick ställa mej inne på pressbyrån i Hallsberg, men sen fanns det som tur på tåget, jag hade paxat  ett helt eget sätte, just vid handikappsparkeringen! passade mej bra om  man säger så!

Nu är det bara 34 dagar kvar tills jag får åka hem ,känns som om tiden här uppe kommer att gå väldigt snabbt!
Tina har bakat mina favvo bröd som ja ska äta nu, Jippi.

Tänker på dej, saknar dej grymnt mkt,
känns som om ja inte kommer attm ha några  SMS kvar "/ mend et är de värt!


Chio

//LouiseAndersson





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0