Ledig dag idag

2009-05-12 / 12:28:44 / Allmänt
Vaknade imorse av att Adrain skrek som en gris, sen somnade jag om och sen vaknade jag av att Albert inte gick upp å Tina å Isa fick "lyfta" upp han ur sängen. Sen somnade ja om och vaknade av min konstiga dröm, men den var väldigt  mysig, kom sen på att min "nya kille" hade prov så de blev att skicka lycka till. Sedan äta fruksot och kolla på Våra bästa år! Superbra!
Funderade även på om ja skulle gå och köpa kort till pappis, men sen kom ja på att ja ska hämnta Albert vid lilla skolan så de kan ja häller inte göra nu.


Tina och Smile städar och fixar akvariummet medans ja sitter och latar mej, vilket jag är ganska bra på,
jag har och har tagit på mej glassögonen som ja precis har hittat, dem låg faktist i sminkväsakan ;P Smidigt ställe för dem att ligga å förrvara sig på.


För övrigt har vi faktist ganska bra väder här uppe, solen lyser och himmlen är blå, va de är skönt att leva då, högt i topp går allas humör och de är de som susen gör.....


Jag är supertrött i benen btw, jag och Smaile och Albert var ute och gick ett varav runt höglandssjön igår, vilket är gansak långt, 9 km fram och tillbaka, tog oss lite mer än 2 timmar, haha sega var vi iaf.


Men ska kila nu, har nog inget mer och skriva, ses och hörs sen xD

//LouiseAndersson (
L)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0